Magunkról

Iskolánk hitvallása szerint a sikeres nyelvtanuláshoz

Sikeresnek lenni a 21. században nyelvtudás nélkül nem lehetséges. Iskolánk 1990-ben azt a célt tűzte maga elé, hogy a lehető legtöbben lehessenek ebben az országban sikeres emberek. Azóta piacvezetővé vált iskolánk többszázezer embert segített hozzá a sikeres élet alapját képező valóban használható nyelvtudáshoz.

  • motivált, munkájukra büszke, kiválóan képzett nyelvtanárokra
  • sok százezer embernél sikeres oktatási módszerekre
  • színvonalas oktatótermekre
  • az oktatási célt szolgáló technikai eszközökre
  • modern tananyagokra
  • és Rád, tanulni akaró nyelvtanulóra van mindössze szükség

Nem hiszünk azokban a módszerekben, amelyek néhány hét alatt csodákat ígérnek, ahol alva / pihenve lehet tanulni, ahol gépek tanítanak.

A mi hitünk szerint a Te motivációd a mi diplomás és gyakorlott tanárunk tudásával kölcsönhatásba kerülve vezet el a sikerhez.

A cél eléréséhez szükséges órák száma adott, a cél eléréséhez szükséges idő Rajtad múlik: ha több időd van a tanulásra, gyorsabban érhetsz az utad végére, ha kevesebb, akkor lassabban.

Ha tényleg tudásra vágysz, akkor Te már készen állsz a sikerre és nem kell mást tenned, csak ránk bízni magad és engedni, hogy végigvezessünk azon a hosszú, buktatóktól sem mentes úton, amelynek a végén a kívánt nyelvtudás, és ezen keresztül a sikeres élet vár!

Áraink

Árainkat úgy alakítottuk ki, hogy mindazok a feltételeket, amelyeket fontosnak tartunk (és reményeink szerint Te is fontosnak tartasz), folyamatosan és magas színvonalon biztosítani tudjuk számodra. Áraink kialakításakor a másik vezérelvünk, hogy azok az átlagos keresetűek számára is megfizethetőek maradjanak.

Olcsóbb nyelviskolát biztos találsz, de ne feledd, hogy a nem megfelelően megválasztott iskolába fektetett pénz és idő elvész, mert nem lesz belőle használható nyelvtudás, nem jön létre a sikeres élet alapja!

Nagy Zoltán
Történetünk

A Katedra nyelviskola Budapest nevezetes eseményei

  • 1990. október: A Katedra Nyelviskola alapítása 
  • 1990. november: Elindul az első 17 tanfolyam, 170 hallgatóval, angol, német, spanyol, olasz és francia nyelvekből 
  • 1991. az első ''nagy beiratkozás'', amelyen több mint 1000 hallgató jelentkezett a nyelviskolába 
  • 1992. az első magyar, mint idegen nyelvtanfolyam a nyelviskolában 
  • 1993. a Katedra Nyelviskola csatlakozik a Nyelviskolák Kamarájához, a későbbi Nyelviskolák Szakmai Egyesületéhez A Nyelviskolák Szakmai Egyesülete által minősített és ajánlott nyelviskola a Katedra Nyelviskola 
  • 1994. Oxford-Arels nyelvvizsga hely a Katedra Nyelviskola 
  • 1996. Finn, görög, holland, japán, portugál és svéd tanfolyamokkal egészül ki a kínálat 
  • 1998. Először éri el az éves beiratkozások száma a 15.000-t 
  • 2000. Létrejön a Privát Katedra, a magántanulók nyelviskolája 
  • 2000. ISO 9001 szabvány szerint minősített a Katedra Nyelviskola Kft. 
  • 2001. A nyelviskola csatlakozik a Pitman és ITK-Origo nyelvvizsgarendszerek akkreditációjához, amelynek eredményeképp akkreditált nyelvvizsgák tehetők le a nyelviskolában. 
  • 2001. Megnyílik a nyelviskola új központja a Madách tér 4-ben 
  • 2002. Bejegyzik a Katedra Travel Utazási Irodát 
  • 2003. A Katedra Nyelviskola Kft. A Felnőttképzési Akkreditációs Testület által akkreditált felnőttképzési intézmény 
  • 2003. A Katedra Nyelviskola Kft. Programjait is akkreditálja a Felnőttképzési Akkreditációs Testület 
  • 2003. Megnyílik a nyelviskola új oktatási központja a VII. kerület Rumbach Sebestyén utcában 
  • 2004. Megnyílik a nyelviskola budai központja a Moszkva téren 
  • 2004. A Katedra Nyelvviskola szervezésében bonyolított nyelvvizsgák száma meghaladja az 5 000-et, ami a legnagyobb nyelvvizsgázó számot jelenti a Pitman és ITK-Origo nyelvvizsgarendszer vizsgahelyei körében. 
  • 2004. A Katedra Nyelviskola csatlakozik a BGF nyelvvizsgarendszer akkreditációjához, amelynek eredményeképp akkreditált gazdasági nyelvvizsgák tehetők le a nyelviskolában 
  • 2005. A Katedra Nyelviskola lakossági tanfolyamain oktatott nyelvek száma 17-re bővül 
  • 2005. Megnyílik a nyelviskola új központja a Móricz Zsigmond körtérnél 
  • 2005. A Katedra Nyelviskola csatlakozik az LCCI nyelvvizsgarendszer akkreditációjához, amelynek eredményeképp akkreditált nemzetközi gazdasági nyelvvizsgák tehetők le a nyelviskolában 
  • 2006. A Katedra Nyelviskola csatlakozik a TELC nyelvvizsgarendszer akkreditációjához, amelynek eredményeképp akkreditált nemzetközi nyelvvizsgák tehetők le angol és német nyelvből a nyelviskolában 
  • 2006. Létrejön az országos Katedra Nyelviskola Hálózat
  • 2007. A Katedra Nyelviskola csatlakozik az EURO, EURO-PRO és BME nyelvvizsgarendszer akkreditációjához
  • 2008. Elindulnak az első eszperantó tanfolyamok, az ország első akkreditált eszperantó képzési programja alapján
  • 2008. Elindul a nyelvtanulás gyerekeknek program "Kids & Teens" márkanévvel
  • 2008. Elindulnak az első informatikai tanfolyamok
  • 2008. Superbrands minősítést nyer a nyelviskola
  • 2009. Elindul az online angol nyelvoktatás (e-katedra).
  • 2009. Nemzetközi nyelvtanárképző központ indul a nyelviskolában.
  • 2009. Ismételten Superbrands minősítést nyer a nyelviskola
  • 2010. Megnyílik a nyelviskola új, 1200 négyzetméteres, 26 tantermes központja a VI. kerület Anker köz 1-3. cím alatt.
  • 2010. Harmadszor is Superbrands minősítést nyer a nyelviskola
  • 2010. Magyar Brands díjat kap a nyelviskola
  • 2010. A Katedra Nyelviskola országos hálózata már 40 városra terjed ki.
  • 2010. Hallgatóink már Online is beiratkozhatnak
  • 2011. Megnyílik a nyelviskola új központja az Örs vezér terén
  • 2011. Negyedszer is Superbrands minősítést nyer a nyelviskola
  • 2011. Másodszor is Magyar Brands díjat kap a nyelviskola
  • 2012. Ötödször is Superbrands minősítést nyer a nyelviskola
  • 2012. Harmadszor is Magyar Brands díjat kap a nyelviskola 
  • 2013. Hatodszor is Superbrands minősítést nyer a nyelviskola
  • 2013. Negyedszer is Magyar Brands díjat kap a nyelviskola 
  • 2013. Megnyílik a nyelviskola új központja Győrben
  • 2014. Megnyílik a nyelviskola új központja Kecskeméten
Minőségpolitika

„KATEDRA® Nyelviskola – mindenki iskolája”

Szervezetünk, a budapesti székhelyű Katedra Nyelviskola Kft. legfőbb célja a színvonalas felnőttképzési tevékenység. Ezen belül intézményünk döntően a résztvevők munkaerő-piacon történő érvényesülését elősegítő, illetve közösségi és magánéletüket eredményesebbé tevő nyelvi képzéseket kíván folytatni, elősegítve ezzel az általános foglalkoztatást, illetve a színvonalas munkahelyek megszerzését és megőrzését.

Elsősorban székhelyünk és képzési helyszíneink vonzáskörzetében kívánunk a diákok, álláskeresők, munkavállalók és a vállalkozók számára lehetőséget nyújtani arra, hogy magas szakmai színvonalú képzés során, korszerű eszközök és módszerek alkalmazásával sajátíthassák el tanfolyamainkon a munkájukban, illetve az élet egyéb területein is sikerek elérését elősegítő nyelvtudást. Minden feltételt biztosítunk ahhoz, hogy eredményesen elsajátíthassák a képzési programokban meghatározott elméleti és gyakorlati ismereteket, készségeket, és a sikeres teljesítéssel megszerzett ismereteik, képességeik segítsék elő munkavállalásukat, tegyék eredményesebbé munkájukat és magánéletüket.

Képzési tematikánkat és módszereinket a központi követelmények, a résztvevők, illetve megrendelőink igényei, munkatársaink és oktatóink véleménye és tapasztalatai alapján határozzuk meg, és az érdekeltek igényeinek rendszeres figyelembe vételével fejlesztjük.

Intézményünk vezetése, szervezeti egységei és valamennyi munkatársa elkötelezett és felelősséget érez a jogszabályokban meghatározott és a szakmailag elvárható minőségi követelmények kielégítése, valamint a képzési tevékenység folyamatos fejlesztése iránt. Ennek megvalósulása érdekében minőségbiztosítási rendszert működtetünk, melynek keretében minőségpolitikánkat, stratégiánkat és képzési tevékenységünket – külső és belső partnereink véleményét különösen figyelembe véve – folyamatosan figyelemmel kísérjük, rendszeresen felülvizsgáljuk, tényszerű adatok, visszajelzések alapján értékeljük, és tervszerűen fejlesztjük.

Nagy Zoltán

Igazgató

KATEDRA® Nyelviskola Budapest

 

Minőségirányítás / Minőségpolitika

Certop_9001-COeng.png

 

Minőségi és mennyiségi mutatók

Engedélyezett nyelvi programok
Katedra Nyelviskola Kft.

angol
E-000365/2014/C001

angol üzleti
?E-000365/2014/C016

német
E-000365/2014/C002

olasz
E-000365/2014/C004

francia
E-000365/2014/C003

spanyol
E-000365/2014/C005

orosz
E-000365/2014/C006

magyar mint idegen nyelv
E-000365/2014/C013

ÁTLAGOS ELÉGEDETTSÉG
10-es skálán 2016-ban

9,29

9,21 9,35 9,36 9,29 9,35 9,61 9,45

Lemorzsolódás 2016-ban

27,1%

7,7% 28,8% 17,4% 12,5% 26,5% 18,2% 4,4%

Oktatóinkkal kapcsolatos átlagos
elégedettség 10-es skálán 2016-ban

9,74

A pedagógus továbbképzés tartalmával és lebonyolításával kapcsolatos elégedettség mérése

A továbbképzés szervezője és székhelye: Katedra Nyelviskola Kft., 1061 Budapest, Anker köz 1-3.     H/30156/2017, Győr-Nógrádi PC, 2017.12.01-2017.12.09 H/29949/2017, Győr-Lukács SZKG, 2017.12.01-2017.12.09 H/29873/2017, Kecskemét Lánchíd utcai iskola, 2017.12.11-2017.12.19. H/29953/2017, Krúdy Gyula SZK, Siófok, 2017.11.28-2017.12.21. H/29949/2017, Győr-Lukács SZKG, 2018.01.26.-2018.02.27. H/30156/2017, Győr-Nógrádi PC, 2018.01.27  - 2018.02.24
Az engedélyezett képzés megnevezése: Hatékony informatikai eszközhasználat IKER 2. szintű képzés              
A továbbképzési program alapítási engedélyének száma: 575-165/2017.            
A továbbképzési program adatszolgáltatási nyilvántartási száma: D/3635/2017              
Kérdés sorszáma Kérdés A továbbképzések összesítése (1-5-ig skálán, két tizedesre kerekítve)        
    Összesítve Létszám: 9 fő Létszám: 11 fő Létszám:14 fő Létszám: 3 fő Létszám: 9 fő Létszám: 9 fő
1 Megvalósította-e a továbbképzés a kitűzött célokat? Megfelelt-e az elvásársoknak? 4,88 5,00 5,00 4,86 4,67 4,67 4,67
2 Mennyire voltak újszerűek a képzésen megismert infromációk? 4,70 4,71 4,67 4,43 5,00 3,89 4,89
3 Milyen volt a továbbképzés gyakorlati hasznosságának megítélése? 4,88 5,00 5,00 4,86 4,67 4,78 5,00
4 Mennyire voltak megfelelőek az alkalmazott oktatási módszerek? 4,90 5,00 5,00 4,93 4,67 4,78 5,00
5 Teljesíthetőek voltak-e a továbbképzés előírt követelményei? 4,85 4,71 4,67 5,00 5,00 5,00 4,78
6 Megfelelő volt-e az ismeretek ellenőrzésének módja? 4,92 4,86 4,83 5,00 5,00 5,00 5,00
7 Hogyan ítélték meg a résztvevők az oktató(k)/gyakorlatvezető(k) munkáját, szaktudását? 5,00 5,00 5,00 5,00 5,00 5,00 4,89
8 Megfelelőek voltak-e a tárgyi feltételek (általános feltételek, eszközök, segédletek, kötelező irodalom? 4,88 5,00 5,00 4,86 4,67 4,67 5,00
9 Megfelelő volt-e a továbbképzés szervezettsége? 5,00 5,00 5,00 5,00 5,00 5,00 5,00